2009/05/04

Time will tell

Har idag varit till veterinären med Ragg, han hade en knöl i rumpan som hon tog bort samt kastrerade honom för att förhindra fler knölar. Han hade även förstorad prostata (som 80% av äldre hanhundar får) som förhoppningsvis blir bra nu när han är kastrerad.
Nu ligger han här med tratt på huvet & ser allmänt olycklig ut =(

I går hade vi första matchen för säsongen, det blev förlust med 6-1 =( (trodde det blev mer....)
Surt men det är en lång säsong så det kan bara bli bättre.

Kärlekslivet tänker jag inte kommentera mer än att vi tar en dag i taget.

Börjar bli rejält trött på min bil =(
När jag bytte däck upptäckte jag att en av fjädrarna hade gått av. Nu har jag ett till missljud i framvagnen =( Jag hoppas att det beror på den trasiga fjädern & att det blir bra när den är bytt. Men jag är rädd att det kan vara nått annat...... Det visar sej.

1 kommentar:

Petra sa...

Uscha, lilla gubben.

Du verkar inte ha ngt flyt just nu...