2009/05/14

Hyffsad dag

Min dag började inte så bra men tog sej efter lunch.
Va nog bra med en urladdning igår.
När jag hämtade Nova på dagis så skulle hon stanna kvar.
-Nova stanna mimime!!! (Nova stanna med Emilie)
Det är Novas favvofröken =) Det tråkiga (för oss) är att hon flyttar till Umeå till hösten.
I dag hade hon iaf kört 4-hjuling till jobbet & för att få Nova att följa med till bilen frågade jag om vi skulle gå å titta på den.
-JAAAA!!! ropar Nova & springer mot grinden.
- Nova titta lululin!!
Ha ha ha ha såååååååå härligt med alla ord som kommer, vissa förstår man direkt men andra kan vara klurigare att lista ut vad hon menar.

Har varit & tränat, jobbigt men skönt. Match på söndag, hoppas jag kan lyckas att göra en lika bra, helst bättre insats då.
Nu ska jag lägga mej & läsa en stund innan jag ska ta en dejt med JohnBlund.

1 kommentar:

Petra sa...

Goooa Nova! =)
Samma med Marcus, det fullkomligt sprutar ut nya ord, och har gjort det ett tag.
Ditt förslag lät himlans trevligt, vilken dag har du tid?