2009/09/06

Ikea

Igår for jag, Nova, Peter, Linda & Ella på Ikea.
Nova va överlycklig över att pappa va med =) Hon körde med honom hela tiden, pappa köra vagnen, pappa bära, pappa hålla handen =)
Tror (hoppas) han tyckte det va lika roligt som jag & Nova.
Det gick riktigt bra på Ikea även om jag va på väg & vända i dörren för det va så mycket folk. Köpte iaf en säng till Nova & 2 taklampor & 4 fönsterlampor.
Träffade brorsan & Sara där samt fikade med rara kusin Gabriella, hennes trevliga make & mysiga minstingar. Verkligen super trevligt att få träffa dom, även om det blev bara en kort stund.
Sängskrället har jag monterat nu ikväll, efter 5 timmar!!!!! & 2 nya egen borrade hål står den klar i Novas rum, måste bara försöka vända på eländet =(
Nova kommer ICKE!!! få ny säng förrän hon flyttar hemifrån.
Va upp till Ström på fm idag & lämnade in bilen på verkstan igen, får hämta den på tisdag om allt går bra.
Nu ska jag försöka sova & hoppas på att nacken & ryggen mår bättre i morgon.