2009/09/20

Tjabbatjenahallå

Jaha var ska jag börja??
Älgjaktsveckan kom & gick i en rasande fart. Bra med älg i skogen, på tisdagen hade vi skjutit vår tilldelning på 4 vuxna & 2 kalvar så vi sökte extratilldelning & fick en vuxen till som sköts tidigt på onsdagsmorgonen.
På onsdag kväll samlades vi i grusgropen & käka mat & drack gott & hade bara trevligt, när det mörknade förflyttade vi oss ner till grabbarnas hus & fortsatte festen.
Vid 23 kom Kicki & hämtade mej för då hade jag fått tillräckligt =)
Sovmorgon till 8 på torsdagen sen upp & stycka hela dan, mycket kött blev det.
For ner till mamma & pappa när vi va klar & tog hand om köttet & grattade mamma som fyllde år.
Brorsan & Sara kom oxå dit, Sara hade med sej klipputrustningen & klippte Nova. Inte lätt å klippa en 2 åring som ska försöka titta på vad Sara gjorde för nått =)Men det gick bra, satt någolunda stilla iaf.
Igår for vi hem efter vi hade ätit lunch, tog reda på all packning & bjöd Magnus på middag. Sen kollade vi på "the boat that rocked" hihihihi vilken sjuk film =)
Idag har jag spelat säsongens sista match & den slutade hör & häpna 1-1!!!!!
Tjejerna spelade kanon bra & jag är rätt nöjd med min insatts i målet idag.
Nu ska jag ta mej en kopp kaffe & trycka igång en film.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vem var RIP? Jag är en av dina nyfikna, trogna följare..

Virre sa...

Rest In Peace = Vila I Frid