2009/06/11

18 dagar kvar

Har fått tillgång till nya förrådet så ikväll har jag med hjälp av Petra & Jenny flyttat alla grejer från det gamla förrådet. Kastade en hel del men ändå inte så mycket som jag hade tänkt....
Hmmmm... Varför e d så?? Kan va bra å ha.....
Jo visst, men när?
Gamla skidor som jag tvivlar på att jag kommer i pjäxorna till.
Slalomskidor som jag inte använt sen jag gick i gymnasiet, ett par vita blixten som jag skulle ha på fågeljakten (har jagat fågel 1 gång för 7 år sen eller nått sånt)
Lägenheten betraktas i det närmaste som ett katastrofområde.
Kartonger i sovrummet, sover på en madrass, köksbordet fullt med prylar, hundhår överallt (ska dock rasta snabeldraken nu & åtgärda det) ids inte plocka ihop alla leksaker.....
Planerar att göra en stor rensning här oxå men känner jag mej själv rätt så hamnar det väl oxå i nån kartong för att rensas senare, som förmodligen inte händer dom närmsta åren.
Men snart, mindre än 3 veckor, så bär det uppåt =)
Ska bli så skönt, känns lite som en nystart.....

3 kommentarer:

Petra sa...

Det blir nog superduper när det är klart...
Lägger ut bild på firren i bloggen nu. :-P

inmylife sa...

Vart flyttar du?

Virre sa...

En våning upp =) Samma hus, bara dörren bredvid.