2009/06/24

*pust*

Ikväll har jag haft fullt hus, vi har firat Nova. Det va Farmor, Farfar, Peter (Novas pappa), Roger & Lisa, Linda, Magnus, Jennie, Magnus, Jenny & Wille, Bengan & Ella, Per & Ronja, Jag & Nova.
När alla hade åkt va Nova toktrött & somnade på 2 röda, nu ligger hon & pratar i sömnen. Undrar just vad hon drömmer om =)
Har röjt undan & skickat flyttkort, tänkte packa men är galet trött så jag tror jag går & lägger mej istället, kommer ju en dag i morgon oxå.
I morgon får jag nycklarna så jag tror jag ska börja lite smått & bära upp lite porslin & blommor =)
Samt planera hur jag ska möblera, vardagsrummet är klart men jag vet inte riktigt hur jag ska göra i sovrummet. Får kanske prova mej fram.....

2 kommentarer:

Petra sa...

Ojoj, det lät svtettigt... ;-)

Virre sa...

Välkommen hem igen =)