2009/06/16

En sväng på akuten

Blev det i kväll. Hade match & i andra halvlek skulle jag skjuta i väg en boll när det small till som ett pistolskott i höften. Ramlade ihop & kunde inte röra mej, jag är ganska smärttålig när det gäller såna här saker men det gör verkligen skit ont, på akuten sa dom att det är en rejäl muskelbristning.
Tur jag ska till Towe i morgon så jag får en andra uppcheckning.
Gör förjävla ont, fast nu börjar värktabletterna sätta in så jag ska passa på å lägga mej så jag hinner sova lite innan dom går ur.

Tackar gudarna för att jag har goa vänner som ställer upp för mej när det krisar till sej, Ja dom ställer upp annars oxå men sånna här gånger är det ovärderligt.

7 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga sa...

Men jisses! Jag har alltid sagt att sport är farligt och titta bara! Gamla tanter ska ta det lugnt, inte leka Zlatan. ;) Kraaaaaam på dig!

Virre sa...

Gamla tanter??? Hrmpf!! =)

Petra sa...

Aaaaaaj!
Får nog nästan hålla med Malin, men byter ut "gamla tanter" mot "vanliga människor". ;-)

Malin ~ Lillpiga sa...

Ja men vaddå??? Du är ju JÄTTEGAMMAL ju!! Kolla på mig, purung och fräsch som en nyponros! Inte en enda rynka så långt ögat kan nå. :) Akta lårbenshalsen du. ;)

Virre sa...

Men nu tror jag väl!!!! Du e ju faktiskt bara 121 dagar yngre än mej så d så!!! Så antingen e jag lika ung som du eller så e du lika gammal som jag, hur ska du ha d?? :P

Malin ~ Lillpiga sa...

Du är ÄLDRE än mig. Enkelt. 121 dagar är skitmycket ju! Jag kommer alltid vara yngre än dig. ;) Hittat grannystanet du tappat än?

Virre sa...

Nääää..... det hade jag glömt.... Kommer väl fram nu när jag packar ;-) Puss på re