2009/06/15

Tjillevipp

I går kväll va vi & käkade på restaurangen på fiskecampen. Verkligen HUR gott som helst.
Jag va tött, lite låg å hade ont i huvet så jag gick å la mej typ vid 21:30.
Hade lite svårt å somna, låg å funderade lite, fick ett oväntat sms som gjorde mej glad =)
I morse va jag uppe strax efter 7 & började packa ihop & strax före 9 rullade vi ut från Älvkarleby.
Har varit en bra helg trots vädret.
Väl hemma packade jag upp väskan & drog i gång tvättmaskinen, upp till grannen lämnade Nova & for på skjutbanan & luftade 30.06:en lite =)
Hem, hämta Nova, fika & surra skit med Mia, planterade om lite blommor som jag skickade med henne.
Nu ska jag hänga lite tvätt, packa matchkläder & krypa ner i sängen.

1 kommentar:

Petra sa...

*gäsp*
Blir trött bara jag läser din blogg... Vilket tempo! ;-)