2009/11/13

Du vet vem du är.......

"Det finns något inom mig som aldrig någonsin försvinner
En obeskrivlig känsla, både kärlek och hat
Jag gjorde allting, men jag fick ingenting tillbaks
Nu känns det som om livet börjar gå i samma spår
Saknar livet som vi hade men jag börjar att förstå
Det kommer aldrig tillbaka, måste glömma det som var
Du har förändrat dig så mycket, du är inte den du var
Du är lycklig utan mig, jag ser hur du skrattar och du ler
Men va fan ska jag göra, jag bara fejkar mer och mer
Jag säger till alla att jag glömt dej, att allt e helt okej
Men fuck it, hur fan ska jag nånsin kunna glömma dig
Jag trodde det va du och ja för alltid, det var så de skulle va
Det var bara med dig som jag kunde må så bra
Men det är för sent nu, jag har förlorat allt det bra
Det enda jag har kvar är dom tomma ord som du sa"

Inga kommentarer: