2009/11/22

Helgen

I fredags tog jag ledigt från lunch.
For & vaccinerade mej (ont som fan i armen ff), hämta Nova for till Solle.
Käka lite middag, va till kusin & flidde huvet.

Va ner en sväng på stan på lördag fm, gjorde lite ärenden, fika & va på bolaget.
Hem till mamma & pappa, snygga till mej sen kom brorsan å hämta mej så vi tog ett par fördrinkar där & sjöng singstar innan det bar i väg på 30 års fest.
En mycket trevlig fest som för mej slutade vid halv 3 i morse =)
Sov till 12.15, tog en dusch, ett par muggar kaffe sen va man som människa igen.

Tittade i mobilen =( Hmmmm japp i did it again =(
Tror det är dax att radera Mickes nummer ur mobilen nu & den här gången för gott, kan inte fortsätta så här.
Det är bara jag som sliter ont av det & jag är värd något bättre. Jag är värd att träffa nån som tycker om mej lika mycket som jag tycker om den personen, nån som är villig att satsa på ett förhållande.
Jag kan villigt erkänna att jag är så djävulskt trött på av vara ensam, jag vill träffa nån att dela mitt liv med.
Tyvärr är jag väl lite blind än så länge i å med att jag fortfarande har så starka känslor för Micke, men dom lär väl blekna såsmåning om kan man ju hoppas.

2 veckor & fortfarande snusfri!!

3 kommentarer:

Petra sa...

Fan va du e duktig gumman! Men snuset då... ;)
Håller nog med om att du borde radera hans nummer, för din egen skull. Du är cärd så sjuuukt mkt bättre. =)

Malin ~ Lillpiga sa...

Radera för faen!! Eller installera ett alkolås på mobben. ;)

Virre sa...

Petra: Tack gumman!! Det går riktigt bra å ge fan i snuset faktiskt.

Malin: =) har oxå varit inne på alkolås men innan jag löst det så är nog raderning enda utvägen =)