2009/11/15

Ett år...




I morgon är det ett år sen Alex omkom =(
Tiden har gått så otroligt fort men ändå sakta, trots att jag vet att han är borta så vissa dar när dörren i verkstan öppnas så tittar jag ändå för att se om det är Alex som kommer.
I går va jag, Roger & Lisa till graven, jag har inte varit dit tidigare, har inte känt mej redo.
Det gjorde jag inte igår heller men kände ändå att jag var tvungen att åka dit.
Det gick rätt bra, träffade Alex mamma & pappa där, det va skönt & få prata en stund med dom.
Han har en jätte fin sten med ett inristat hjärta & ett kort, runt stenen står det många ljus & blommor.


Alex, jag saknar dej min vän!!

"I really miss you, there's something I gotta say
The things we did, the things we said
Keep comin' back to me and make me smile again
If there's one thing I believe
I will see you somewhere down the road again
Never gone, never far
In my heart is where you are
Always close, everyday
Every step along the way
Even though for now we've got to say goodbye
I know you would be forever in my life
Never gone, never far"


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~