2009/11/29

Håll i hatten

Idag har jag verkligen gjort ALLT för att få lite julstämmning men det vill sej inte... *suck* Ja ja bara att gilla läget liksom.
Jag & Nova va, hör & häpna, på familjegudstjänst i dag på fm, sen lunch & resterande städning.
En tanke som slog mej när vi satt där i kyrkan, är det att häda om man går dit för att man tycker det är trivsamt & man får ett inre lugn trots att man inte tror på gud??

Vid 2 for vi & grannarna in på julskyltningen, mycket folk.
Nova träffade tomten som frågade vad hon hette:
-Våva!!
-Vad önskar du dej i julklapp?
-snälla barn
hihihihihihi Hon e för söt :-D
Jag fyndade en skitsnygg jacka som jag ska få i julklapp av mamma :-D hehehehe
Nu ska jag bära ut lite skräp, sen tända ljus, värma glögg & när Petra kommer ska vi kolla på en film.

Inga kommentarer: