2009/11/29

Första advent

Mmmmmm..........
Vad säger man, same shit different year.....
Nu är gardiner, dukar & stjärnor på plats. Det som fattas nu är att jag ska rasta snabeldraken & torka golven & ställa fram tomtemor & tomtefar men det får bli i morgon, tror inte grannarna kommer tycka så bra om mej om jag börjar dammsuga nu liksom :-S
Men jag hann få upp skiten i tid i år oxå....

I fredags va jag på fest i Texas med Mia, mycket trevligt.
Peter & Nova va här hemma & hade fredagsmys =) Hade gått jätte bra.
Jag lallade in här hemma strax efter 2, i´m to old for this shit :-S
Lite trött på ögat kl 8 i morse när Nova tyckte att det va dax å kliva upp =)
Efter frukosten for Peter hem, Jag & Nova gick en sväng med Ragg sen gick hon till Wille & jag & Jenny fortill Ås på ut försäljning av smycken, sen va vi på nån ut försäljning av kläder & jag fyndade ett par skor till Nova.
Sen hem & sovning för Nova, fika med farmor & farfar & sen åkte jag & Nova till Orrviken & Sabina & Jocke med familj.
Fick jätte god middag, kaffe & kaka sen satt vi bara å surra. Har gosat med gladaste lilla Levi =) Nova blev lite avis först "- MIN mamma" men sen va d ok =)

Va hemma vid 19,30, natta fröken & börja med adventspysslet. TUR det bara är en gång per år, jag verkligen ogillar allt detta med jul & skit.
Önskar att jag kunde känna iaf lite julstämning.....
Men icke....
Kanske känns annorlunda den dag man har nån att dela det med....

Inga kommentarer: