2010/01/11

Flyt

I dag har ALLT bara gått som tåget. Började att montera ett alkolås i morse, va klar vid halv 3, plyssla med lite annat sen kom en bil som jag egentligen ska montera i morgon men jag börja med den & blev nästan klar med den oxå =D
Ska göra färdig den från morgon sen hjälpa Roger med lastbilen =D
Va & träna en sväng efter jobbet, lite segt men jag har ju inte tränat sen för jul så det är inte så konstigt. I morgon är det fotbollsträning =D *längtar*
På torsdag drar Boxen i Stugun i gång men jag tror jag skiter i det.

3 kommentarer:

Petra sa...

Skönt med lite flyt =)

Men du... Måste man verkligen åka ända till Stugun för att boxas? Vorde väl finnas ngt här i stan tycker man... Som sagt, det verkar himla skoj å e ju superbra träning.

Virre sa...

Nä det finns här i stan oxå =)

Petra sa...

Kanoners. =)