2010/01/23

Fredag

Gårdagen började som torsdagen, nästan.....
Jag vaknade på bra humör till skillnad från torsdagen då jag va ett åskmoln när jag slog upp ögonen =(
Men lillfröken va på nästan lika dåligt humör som i torsdags =(
Men igår satte jag mej ner & sa till henne att det ÄR ok att vara arg & ledsen men det är bra om hon kan tala om varför.
För om jag inte vet varför hon blir skogstokig så blir det obra (använde kanske inte riktigt dom orden men det var innebörden)
Frågade om hon förstod & hon nicka & sen ville hon kramas & hon blev på bättre humör.
Nu vet jag ju inte om hon verkligen förstod vad jag menade men det funkade & jag gick inte från dagis med dåligt samvete.

Idag ska vi åka ner på stan & köpa en present för att hon varit så duktig & vara utan blöja på dagarna =D Mammas hjärta <3

För övrigt gick gårdagen jätte bra, monterade i en skit snygg, jag menar verkligen SKIT SNYGG, Scania hela dan.
20 i 5 tittade både jag & chefen på klockan & jag konstaterade att "såna här dagar önskar jag att jag hade nån som kunde hämta Nova på dagis så vi fick göra klart"
Sagt & gjort han ringde Lisa som for & hämtade en ÖVERLYCKLIG Nova.
- MIN Lisa!!!! Hade Nova ropat när Lisa kom in på dagis =D

Halv 6 va jag klar med det jag skulle göra så då for jag & Nova & käka pizza innan vi for till Sollefteå.
Kändes jätte bra att för en gångs skull kunna stanna & hjälpa till istället för att släppa allt prick klockan 5.

Ni får ha en trevlig helg go vänner, jag ska nog mest bara vara =)

Inga kommentarer: