2010/01/03

Jävla kräk!!

Micke, jag hoppas verkligen du läser det här!!

Du är det fegaste & mest falska jävla kräk jag nånsin har träffat.
Jag hoppas du är nöjd med vad du har åstadkommit
Jag hoppas du mår bra av att jag mår riktigt jävla dåligt.
Jag hoppas du fick ut nått bra av att leka med min känslor.
Jag hoppas du fick ut nått bra av att krossa mitt hjärta.
Jag hoppas du fick ut nått bra av att putta ner mej i avgrunden.

Hur fan kan du neka till att du har ett förhållande?
Tror du att jag är helt dum i huvet eller?
Hur fan kan du flirta med andra när du redan har ett förhållande?
Vem fan tror du att du är?
Skulle du vilja bli behandlad så här?
Har jag nånsin betytt nånting för dej eller va jag bara nån som va kul att sätta på??
Det är såna som du som gör att killar får ett dåligt rykte.
Det finns bra killar där ute, jag trodde du va en av dom men tyvärr har du nu bevisat att du inte är nått annat än ett jävla svin.

Det är ditt val & din förlust!!
Jag är värd nån bättre än dej!!
Jag är värd nån som inte ljuger, nån som bryr sej, nån som älskar mej för den jag är.

Att du inte ens kan ge mej svar är bara ännu ett bevis på att du är ett fegt jävla kräk som inte bryr sej om nån annan än dej själv.

2 kommentarer:

Only me sa...

Jättebra skrivet!
Hoppas karln i fråga läser och funderar en och annan gång.
Trist att bli så illa behandlad som du verkar blivit, men var glad att du är fri han nu då! Svin passar bäst ihop med suggor :D

Petra sa...

Skit i honom. *kram*