2010/01/02

SVIN!!!

As!! Skitstövel!! Apskaft!! Pucko!! Fegis!! Ja jag kan nog komma på mer saker att kalla honom för.
Vem? Jo mitt jävla X. Han har ett nytt förhållande!!
Det är inte därför jag är förbannad utan för att han åter igen, jag vet inte för vilken gång i ordningen, ljuger mej rakt upp i ansiktet & nekar.
Han VET mycket väl hur jag fortfarande känner & ändå har han inte stake nog & vara ärlig.
Jag undrar naturligtvis om han sa samma sak när vi va tillsammans om nån frågade...
Är så satans förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Hur fan kan man bara görs så??

GAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

3 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga sa...

Förstår att du blir pisst men det var nog ändå det bästa som kunde hända. Nu kan du lämna honom bakom dig en gång för alla. Fall inte dit och ring till honom eller lägg mer energi, du är värd bättre och behåll din stolthet. Stor kram gumman!

Virre sa...

Mmmmmm....... Tyvärr har jag både ringt & skickat sms.
Är så satans besviken på hur han har lekt med mina känslor. Han va säkert inte seriös medans vi va "tillsammans" heller. Han såg det säkert bara som en lek då oxå.

Petra sa...

Instämmer i allt som Malin skriver.
Du är värd såååå mycket bättre! Kram