2009/08/11

En sån dag....

Har varit full fart från det att jag klev upp i morse tills nu. *pust*
Började dagen med lite fakturering, hämta en bil jag skulle montera larm i, serva alkolås, möte med en kund och vips va klockan 11:45.
Plattan i mattan ut på Frösön, bytte stav sen upp på djursjukhuset för ett nytt blodprov, tillbaka på jobbet, satte i larmet i bilen jag hämtade på fm.
Sen va klockan helt plötsligt 17.
Hämta Nova, fixa middag, Lilian & Maria kom & hälsade på en sväng, hängde tvätt, Farmor & Farfar kom, bytte om, for & träna.
Nu har jag duschat & fikat, är lite upp i varav fortfarande men det ger sej nog snart =)

Ja, blodprovet, det visade att blodplättarna ökat till 31, fortfarande lite meeeeeen dom ökar.
Röda blodkroppar hade ökat men låg fortfarande under gränsvärdet.
Vita blodkroppar hade oxå ökat =(, kan vara 2 saker.
1. en infektion eller
2. en reaktion på blodtransfusionen i fredags.
Så nu fortsätter vi med dunder kuren cortison till på tisdag & då ska vi in & ta ett nytt blodprov. Så fortsättning följer.....

Bilen gick iaf igenom besiktningen idag, får se om jag hämtar den i morgon eller på söndag.

Inga kommentarer: