2009/08/23

Så va d söndagkväll igen

Herrejösses vad helgerna går fort, hinner ingenting känns det som.
Igår fick jag främmande på fm sen när Nova sov lunch städade jag badrummet & tog en dusch, sen kom Mia hit & fikade en sväng innan jag & Nova for till Torråsen.
Rastade hundarna sen for jag & hämtade Magnus som skulle på kalas, har inte hört nått sen igår kväll så jag hoppas det va ett bra kalas ;-)
Idag på fm va vi till Roger & Lisas grannar så Nova fick leka med Freja & Britta en stund innan det va dax för lunch.
På em for vi på Barnens Hus & IXO & sen fikade vi på Stocketitt med Linda. Efter middagen kom Bengan, Linda & Ella hit & fikade.
Nu har jag nattat Nova, packat träningsväskan & dagis väskan & tänkte kolla på "män som hatar kvinnor".
I morgon börjar en vecka med fullt ös, har inte en ledig dag/kväll förrän på lördag. Ja ja som man bäddar får man ligga heter d ju =)

Inga kommentarer: