2009/08/16

Intensiva dagar

I torsdags när vi kom ner till Ljusdal så parkerade vi husvagnen & började montera upp montern. Vid 21,30 va vi klar & gick tillbaka till husvagnen för att äta middag då visade det sej att vi inte hade nån ström =(
Jag frös som en hund, i väntan på att Roger fixade strömen så satt jag inlindad i en filt & drack cider.
Vid 23 blev det middag & film, slocknade när värmen började komma tillbaka i kroppen så jag såg inte klart på filmen.
Upp 07,30 frukost & d sista förberedelserna inför mässan. Det va bra väder, lagom varmt.
Många intryck, mycket människor, träffade några jag känner, bla Jessica som bor i Järvsö kom förbi med lilla Nathalie. Det va riktigt skoj, har inte träffat henne på flera år.
När mässan stängde gick vi hem till vagnen & satte oss utanför i solen & drack lite cider & surrade. Sen blev det middag & vi tänkte titta klar på filmen men blev inbjudna till grannvagnen =)
Hahahahaha vilket galet gäng som bodde där, skrattade så jag hade ont i magen.
Igår va det nästan för varmt & stå i montern men jag hinkade Loka så det stod ut genom öronen =)
När mässan stängde kl 17 packade vi ihop allt & 18:40 började vi rulla hemöver.
Det har varit långa & hektiska dagar men det har varit roligt & intressant.

Inga kommentarer: