2009/08/29

Jaha....

..... vad har hänt sen sist?
Inte så himla mycket faktiskt, i torsdags skulle jag ha varit på styrelse möte men då hälften inte kunde flyttade vi mötet till nästa vecka.
Efter middagen gick vi ner till lekparken & Wille & Nova lekte innan det va dax för gröt & sova.
När Nova somnat tog jag & dammsög & torkade golven, sen kom Petra förbi med Kita. Surrade en stund & drack kaffe.
Igår hade vi match, va så förbannad efteråt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Inte för att vi förlorade utan för att det är sån dålig attityd hos vissa spelare & noll respekt för tränaren. Vuxna människor (man är väl vuxen när man är 17-18?????) som inte kan vara tyst när tränaren pratar, det tycker jag är respektlöst.
Ska nog ta mej en riktig funderare på om jag vill fortsätta nästa säsong om det finns nått lag kvar.
Mamma & pappa kom igår, dom är på Landön i dag & fiskar. Jag & Nova ska gå & mata kaninerna strax & sen åka å handla.

Inga kommentarer: