2009/08/09

Nöjd

Gårdagen var verkligen hur härlig som helst. Va & lämnade bilen på verkstan så nu åker jag Ford ett tag, går ju bra det med =) Nova är iaf skit nöjd =)
Sen blev det badning på bryggan, båttur & grillning i trevligt sällskap. Nova hoppade på "haddehattan" =)Längesen jag kände mej så nöjd med livet som igår.
Idag lämnade jag Nova hos Roger & Lisa medans jag va & spelade match, nej jag har inte fått klartecken från sjukgymnasten än men vad då, må ju ställa upp för laget =)
Inge fotbollssugen alls nä, hur kan ni bara tro nått sånt ;-)hahahahaha
Vi förlorade med 0-2 men jag höll & känner inte av höften just nått, bara lite men inge mer än när jag gör övningarna så då kan d ju inte va nån fara.
Pizza till middag, kaffe med Linda sen kvällspromenad.
Nu ska jag kolla på en film, bra avslutning på en i övrig bra helg =)

Puss

1 kommentar:

Petra sa...

Härligt att höften höll!
Hoppas att du får tillbaks bilen snart. Ingen Ford på min gård. :-P