2008/10/09

Busfrö

Lillan STORMTRIVS på dagis.
Idag åkte vi bil dit eftersom jag skulle åka & jobba medans hon va på dagis, hon sprang, jo jag lovar, hon sprang från bilen till grinden in till gården.
Blev nästan vansinnig för att jag inte kunde skynda mej & öppna den, sen när jag fått av henne kläderna (som tydligen inte heller gick fort nog) så sprang hon in i lekhallen till dom andra barnen & där gav hon A en stor kram =)
Vi känner A sen tidigare då jag & hans mamma gick i samma mammagrupp.
När jag skulle säga Hej då fick jag en puss & hon vinkade, men när jag kommit ut till skorna så kom hon med armarna i luften & jag hann tänka att "hur blir det nu?" men hon ville "bara" ha en kram & när hon fått den så vände hon & sprang in igen =)
Hon hade sovit bra & inte varit just nå ledsen när hon vaknade som hon brukar kunna vara.
Det kommer säkert nått bakslag (pessimist, ja jag vet) men just nu känns det bra i mammahjärtat att hon trivs & har roligt på dagis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag väntade i fem år på Storasysters bakslag. Det kom aldrig. Våga njuta av de bra dagarna. Du har världens tryggaste unge med världens finaste mamma. Var trygg i det. Största kramarna från kusin G.

Virre sa...

Tack rara du!!