2008/10/20

Magsjuka eller inte?

11,45 ringde Fröken F från dagis & sa att Lillan hade kräkts, bara å släppa allt & åka å hämta henne.
Hon såg oförskämt pigg ut & lekte för fullt när jag kom. La henne i vagnen när vi kom hem & hon sov 1 timme sen när hon vaknade va hon jätte ledsen så vi satt & mös i soffan & då somnade hon & sov en timme till =)
Leker för full & har ätit bra, tror det är en eftersläng av hennes förkylning i kombination av att hon proppar munnen FULL när hon äter som gjorde att hon kräktes, luktade inte magsjuka om byxorna hon hade kräkts på så jag tvivlar att det är magsjuka.
Men vem vet.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

jobbigt att inte veta tycker jag. det är så mest hela tiden haha. men bättre att ta det säkra före det osäkra och hämta dom.

förresten, svarade i min blogg, självklart kan du länka till mig :)

Virre sa...

Såg d så jag har länkat =)