2008/10/19

Superduper trevlig helg

Har haft en otroligt rolig & supertrevlig helg.
Igår på fm åkte vi in på stan, jag köpte 2 tröjor till Lillan, ett par stövlar, leggings & en blus till mej.
Sen hem duscha & fixa i ordning mej & packa Lillans väska, skjutsade henne till Farmor & Farfar.
Åkte på fotbollsavslutning sen hem bättra på sminket, packa partypåsen & i väg till Coolaste M på förfest. Därefter gick vi på en annan fest innan vi fortsatte ut på krogen. Super mycket folk ute.
Jag, Lillebror & S åkte hem vid 1,30 gick ut med jycken & fixade varma mackor innan Lilleror avslutade kvällen med att framföra en sång som heter "hej på dej" till hjälp hade han Lillans OTROLIGT ostämda leksaksgitarr =) Jag & S skrattade så vi höll på att svimma.
Vid 3 däckade jag i soffan, vaknade 10,30 & höll på att springa in till Lillan för att se vad som va fel eftersom klockan va så mycket, men kom på precis innan jag kom ur soffan att hon va ju inte hemma. Så jag drog på mej täcket igen & somnade lugnt om =)
11,30 klev jag upp, blåste i alkolåset som jag lånat av Chefen & det va grönt, in i duschen, sen fixa frukost & ut med jycken innan vi åkte & hämtade Lillan. Fick en låååååång bamsekram av henne =)
Åkte till Chefen & L & lånade verksta´n & bytte till vinterdäck, känns bra, för nu vet man aldrig när den rackarns halkan & snön kommer =(

2 kommentarer:

JeNNie sa...

Den kommer snart!!!!! mohahahaha!! JiPPiiii ;)

Virre sa...

Hemska människa där ;) Puss!!