2008/10/16

Glad

Lillan blev lite ledsen i morse när jag lämnade henne, kändes igen roligt att åka då men det hade gått över ganska fort när hon fick annat å tänka på.
Hämtade henne lite tidigare idag, Chefen skickade iväg mej för att hämta grejer & det ligger på vägen hem så jag fick sluta när jag hade hämtat dom, för han tyckte att det va onödigt att jag skulle åka tillbaka med grejerna när han inte behövde dom förän i morgon.
När jag kom på dagis satt Lillan & F å åt päron, Lillan va på ett strålande humör =)
Fröken J hade fått väcka henne 14,15, då hade hon sovit från
11,50 =O
Hoppas att hon fortsätter sova bra nu för hon behöver det.
Nu tittar hon på Teletubbies, en FAVORIT!!! Hon dansar, klappar händerna, pratar & skrattar.
Det är såna här dagar man glömmer bort allt jobbigt =)

Inga kommentarer: