2008/10/01

Sorg


"Min" häst är död =(

Jag skötte honom i 2 år innan jag blev gravid. Jag red & tog hand om honom som om han va min egen. Han va lite speciell, rädd för allt, men jag byggde sucsesivt upp hans självförtroende så till slut så va han nästan lite kaxig =)
Det va honom jag red när jag tog montélicensen & vi hann vara med i 3 lopp innan jag slutade rida.
En annan tjej började sköta honom, jag var ofta & hälsade på honom & det märktes att han blev glad när jag kom.
Vi kunde stå länge i boxen & kramas, det gjorde han inte med någon annan.
Det var hon som ringde idag & berättade att han var död.
Han hade skurit upp knät i hagen & att dom inte kunde göra något.
Kommer sakna honom jätte mycket.


4 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga sa...

Men fy vad sorgligt. Det är så tungt när djur går bort.... :(

Anonym sa...

Skickar en STOR kram!

Virre sa...

Lillpiga: Ja, det är jobbigt.

Lola: Tack så mycket

Jessica sa...

usch vad sorgligt. kramar om