2008/10/26

Lyckat

Jäklar i min lilla låda vilken fest det blev igår =)

Det började med lite strul, ugnen i lokalen inte funkade så bra så vi höll inte på att få klar potatisgratängen men det tog sej tillslut.
Var ganska nervös & lite stressad över att det inte skulle funka men när middagen va avklarad slappnade jag av & bara hade kul.
Det va jätte roligt att träffa alla, många va sej lik till utseendet men hade mognat på sej mentalt (iaf så länge dom va någolunda nyktra)
Det blev lite gnabb mellan några grabbar men tack å lov avstyrdes det så det va ingen som blev riktigt osams.
Jag & M fick massor av komplimanger & jag är iaf inte van det så jag sög i mej som en svamp =)
Fick höra av en att han tyckte att jag var den som förändrats mest utseendemässigt men ABSOLUT INTE till det sämre =)

Klockan 4,30 (vintertid) fick jag ett sms av mamma som undrade var jag va nånstans & om jag behövde hämtning =)
Jag var då på väg "hem", kl 5 låg jag i sängen. Fick ett sms av M.N 5,10 som jag svarade på & ett av L 5,13 som jag såg först i morse så nånstans mellan 5,10 & 5,13 däckade jag.

Sumeringen av kvällen lyder:
En super trevlig kväll som blev långt mer lyckad (på mer än ett vis) än vad jag hade vågat hoppas på!!!!

Nu kommer snart M.N & hämtar mej så ska vi åka & städa

Inga kommentarer: