2008/10/30

Fullt ös medvetslös

Igår gick dagen i 790!!
Lämnade Lillan på dagis 10:30, for på jobbet, där va det full fart från det att jag klev in tills jag for hem. Det va inte stressigt utan jag hade å göra hela tiden bara, det är roligt.
Hämtade Lillan på dagis for till Farmor & Farfar, lämnade henne där & for iväg på massage, det va MYCKET skönare den här gången, gjorde inte alls lika ont. Är inte lika blå heller =)
Åkte hem, la Lillan, tänkte fli av golvet & uppdatera Montéföreningens hemsida men hamnade i telefon med A & sen kom M hit, hade tänkt köpa nån grej i flyttpresent till henne men visste inte vad, så det blev trisslotter. Hoppas att du vinner gumman. *håller tummarna*
Vi satt & surrade lite om festen i lördags & det visade sej att jag hade visst några luckor =O, 8hur gick det till?) ska bli spännande att se korten från hennes kamera, min gick sönder i 23 snåret så jag har inga kort efter det.
Sen när hon for gick jag å la mej, va helt färdig efter dagens tempo så nu på morgonen har jag gjort det jag inte hann igår.

Skulle vilja ge Farmor & Farfar något för att hon får vara där men jag vet inte vad. Vad ger man till nån som har allt?

6 kommentarer:

Anonym sa...

E tycker om godis hon ;-) en fin korg med lite godsaker i? det tror jag hon skulle uppskatta massor :) och L oxå självklart. Åh vad jag saknar henne nu när jag inte jobbar :-(

Virre sa...

Ja just ja du jobbar ju med henne =) hade jag glömt.

Malin ~ Lillpiga sa...

Jag vann!!!! :D

Virre sa...

Grattis!!! =)

Sara sa...

Förstoring på lilla söta tjejen :)

Virre sa...

Sara: Tänkte ge det i julklapp men det va en bra idé