2008/12/23

Dan före doppar dan

Lillan sov till 7,30 i morse, det tackar jag för =)
Vi åt frukost, klädde på oss & for iväg & visade bilen. Mest troligen är det vattenpumpen eller generatorn som håller på å far =(
Så den 2/1 ska den i på verkstan, det innebär att mamma blir utan bil ett tag & jag får köra golf. Ja ja det får la gå, bara å hoppas att jag har råd å lösa ut bilen sen :-s

Sen for vi till Graninge & hälsade på B, U & Lille E, han e inte så liten längre men ändå.
Surrade å drack kaffe i flera timmar, känns i magen nu kan jag säga.
På vägen hem lämnade jag bilen hos Lillebror på hans jobb, han har rekondat den både ut & invändigt. Den blev super fin. Tusen tack!!!
Å ett tack till stackars S oxå som Lillebror satte på den otacksamma uppgiften att städa bagageutrymmet. Det blir VÄLDIGT skitigt där med tanke på både hund & barnvagn.

Ma höres go vänner

Inga kommentarer: