2008/12/07

Torgskräck?

Igår va jag & hälsade på en fd arbetskompis som nu mer jobbar i Norge men är hemma ett par veckor nu.
Det va jätte kul att träffa honom, va riktigt längesen. Han va sej lik =)
Efter att Lillan ätit lunch & vi druckit kaffe & surrat ett tag så for jag ner på stan, Lillan sov gott i vagnen medans jag trängdes bland alla julklapps handlande människor.
VARFÖR är jag så dum att jag åker in på stan en lördag 2½ vecka innan jul???
Det va så sjukt mycket folk ute, jag blir så stressad när det är för mycket folk. Fick iaf tag på det jag skulle, en tång & ett nytt smycke till piercingen i läppen.

På väg hem plockade jag upp Bästaste M, han skulle ta en titt på min dator. Vi käkade middag, drack lite vin, kollade på film & drack glögg =)
En mycket trevlig kväll, TACK!! Det gör vi om nån gång, då ska du slippa dona med datorkräket ;-)

3 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga sa...

Vi var också ute igår men det var faktiskt rätt ok, tro det eller ej. Fick klart nästan alla klappar men det saknas väl någon liten rackare. Dock lätthandlat eftersom jag vet vad det ska bli. :) Vi kommer hem på lördagen vi med, har fest på söndagen så på måndag och tisdag, då kan vi väl ta en fika? Satt och tittade på partybilderna härom dagen och fan vad kul vi hade!!! Kramen

Virre sa...

Ja det hade vi, kolladefaktiskt på bilderna igår när vi fixade datorn & vissa borde det stå CENSUR rakt över..... Pinsamt!! Men roligt va d ;-)

Malin ~ Lillpiga sa...

Haha...mina bilder censureras inte... ;) Fast efter halv två när kameran la av så var ju allt lagligt. Hehe...