2008/12/22

Mycke fika blir d....

I dag på fm for jag & Lillan in på stan, va in till Sis på jobbet & surrade å fikade.
Mycket trevligt, ska åka hem till dom nån dag innan vi åker tillbaka hem & spana in deras hus =)
Sen gick vi en sväng på stan innan vi dejtade M, så kul å träffa henne igen. Saknar henne så.
Efter det åkte vi till min moster G & fikade.
For hem till mamma & pappa & försökte lokalisera ojudet från bilen men pappa fick kika på det när han kom & han konstaterade att jag måste in på Bernes i morgon & be nån titta på bilen =(
Kul!! NOT!!!
Lånade pappas bil & for å hälsade på L, vi träffas oxå alldeles för sällan men det blir ju nån gång då & då iaf. Bestämde att vi ska försöka komma "hem" samma helg nått framöver så vi kan gå ut & ta en öl å käka.
Fixade naglarna, blev inte alls nöjd men dom får duga över jul. Dom far juh ändå åt skogen när jag börjar jobba igen.
Önskar att jag hade lika fina naglar som M, dom är riktigt läckra.
Nu ska jag försöka sova, hoppas att det inte är nått allvarligt fel på bilen...........

Inga kommentarer: