2008/12/20

Lördag

I morse va jag liiiiite trött & seg men det va ju självförvållat ;-)
Lillans Gudmor L kom förbi med en julklapp & Lillan fick lämna en till henne sen gick jag & Lillan till L, B & lilla E.
Alltid lika trevligt att träffa dom, det är så sällan som jag & L träffas då hon oftast har jobbat när vi haft våra fika dejter. Men idag hann vi iaf ses en stund innan hon skulle iväg.
Sen gick vi hem, packade klart, åt lunch & for till Gudmor L & Gudfar R med julklapp.
Vi var framme i Sollefteå strax efter 14, där var det fullt race. Lillebrors 3 kids var där eftersom han jobbade. Lillan var blyg en stund sen var det full fart där med.
Det började snöa när vi kom hit & det snöar fortfarande. Så jag tror på en vit jul i år =)
Trots att jag inte är nån dansbandsmänniska så ska jag nu gå ner & kolla på dansbandskampen & rösta på Jannez, patriot som man är ;-)

Inga kommentarer: