2008/12/05

Vi ses igen


Idag har varit en mycket tung dag.
Jag har varit på begravningen av A.
Att en människa som man känt så kort tid kan lämna ett sånt stort tomrum är ofattbart.
Lika ofattbart som att han faktiskt är borta, men jag vet att vi en dag kommer ses igen & då får han förklara vad som hände. Tills dess ska jag vårda minnet av honom & minnas hans glada skratt, busiga leende & hans tokiga kommentarer.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vila i frid min vän & tack för att jag & Lillan fick chansen att lära känna dej. Du va en på miljonen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 kommentarer:

livet.hemmavid sa...

Ja, det var verkligen fint idag! Han fick ett fint avslut. Som jag sa till Kenneth, nu får vi ta nya tag!

Malin ~ Lillpiga sa...

Kramar till dig och Nova....