2008/12/15

Måndag

Idag va det luicafirande på dagis, Lillan va pepparkaksgumma =)
Dom va såååååååååå duktiga alla barnen & en stor eloge till personalen som lyckas rodda alltihop. IMPONERAD!!!!

På jobbet har det rullat på i ett rasande tempo, mycket som ska hinnas klart denna vecka.
För att inte tala om kvällarna, har bokat & bokat om då jag lyckats dubbelboka.
Svårt att hinna med allt & alla så här innan jul men nu tror jag att jag har läget under kontroll....

Ikväll va det träning, lyckades hålla ett bra tempo trots sträckningen som inte hade hunnit läka. Så jag är nöjd med min insatts i dag. Nu blir det träningsuppehåll över jul & nyår, kanske tar med mej träningskläder till Sollefteå & masar mej ut på en joggingtur.
Men om jag känner mej själv rätt så lär kläderna packas upp oanvända när vi kommer hem igen.

Nu är det en sanering av köket & en dusch som gäller. Kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

själv dör jag på soffan varje kväll *s* God Jul till dig och N om vi inte hörs/ses innan. kram