2008/12/12

Frisk

Eller så frisk jag kan bli i alla fall ;-)
Har jobbat idag, lite tungt på fm men kom igång efter lunch.

Lillan har blivit grindpolis =) Akta dej om du inte stänger grinden på dagis, det kom en förälder bakom oss så jag lät grinden vara öppen & Lillan blev jätte arg, skrek & pekade på grinden.
Jag sa att den som kommer bakom oss stänger den säkert, hon blängde först på mej & sen på den som kom bakom, som tack & lov stängde grinden & Lillan blev glad igen.

I morgon ska vi till Farmor & Farfar på lilla Julafton, P ska oxå dit (tror jag). Vet inte riktigt hur jag känner inför det, han har inte träffat Lillan sen i början av juli & fortfarande inte hämtat sin farsdagsteckning som Lillan gjort på dagis.
Jag kommer iaf försöka att vara som vanligt. Jag kommer inte vara otrevlig på någotvis (om han inte bjuder in till det) men jag kommer inte engagera mej i honom mer än nödvändigt.
Lite nervös är det ska jag erkänna men jag får ta det som det kommer, i värsta fall är det ju bara att åka hem.

Nu ska jag torka golven, bära ut lite skräp, ta en dusch & sätta mej i soffan.
Trevlig helg to you all

Inga kommentarer: