2009/10/04

Deprimerande

Tungt å kliva ur sängen i morse, det va ju alldeles vitt ute, blåste & snöa.
En bättre start på dagen hade jag nog önskat mej.
Vad gör man om det är skitväder, jo då röjer man hemma, så jag har städat & tvättat hela förmiddagen. När Nova vakna efter lunch va vi å mata kaninerna & sen for vi till Lilian på Frösön & fika.
Hem & ut med hundarna, hängde upp lite tavlor, fixade med lyse på Novas rum, fixa middag, ut med hundarna sen kom Mona & hämta oss å vi for till Ås på ljusparty så nu har jag handlat på mej lite ljus samt köpt årets första julklapp =)
Törs inte skriva vad det är för jag vet inte om personen ifråga är in här men jag är övertygad om att h*n kommer bli glad.
Så nu är det bara resten kvar & jag har inte en susning om vad jag ska köpa =(
Brukar lösa sej men jag vet ju inte ens vad jag ska köpa till Nova.....
Är det konstigt att man får ångest? Dom har redan börjat plocka upp julsaker i vissa affärer. Helt sanslöst, det är ju bara början på oktober liksom.

Inga kommentarer: