2009/10/25

Deprimerande

GAAHHHHHH!!!!!
Har precis gjort räkningarna..... KATASTROF!!!!
Nu får det f*n vara nog med veterinärbesök & verkstadsbesök *suck*
Tur vi har kött & sånt i frysen iaf =)

Har haft en hygglig helg, i fredags kom Linda hit & vi drack vin, surrade & tittade på film. SUPER trevligt.
I går följde vi med henne till hennes bror med familj på Höjda, fikade, surrade & klappade kossor =)
Sen käka vi middag här med grannen sen kom Niklas & drack en kopp java, när han for satte jag mej & började flytta över kort & musik till min externa hårddisk. HERREJÖSSES vilken tid det tog :-O
La mej klockan 3 i morse, kom ju på att jag skulle ställa tillbaka klocka en timme & då kändes det plötsligt lite bättre =)
Idag har jag varit till Ås & hämtat mina ljus, fikat med Petra medans Nova & Marcus lekte sen blev det en promenad & middag hos grannen.
Nu står valet mellan lite träning eller en film...... Hmmmm.....

Inga kommentarer: