2009/10/31

Minuspoäng

I torsdags va Nova jätte trött på morgonen, hade inte sovit så mycket på natten men lämnade henne på dagis ändå.
Fröken frågade om det va ok om Nova fick sova en stund på fm om det behövdes & jag sa att det va helt ok.
Strax efter 9 ringde hon & talade om att Nova hade feber =( for & hämtade henne.
Natten va rätt lugn men Nova va het som en kamin & snarkade som en timmerhuggare så det blev inte mycket sömn för mej.
Det resulterade i att jag hade världens sämsta dag igår.
Då det va rätt mycket på jobbet med servicear & fakturering så fick Nova följa med på jobbet. Gick hyfsat men det va gnälligt, klängigt & mitt tålamod var nere under noll.
Kände mej som världens sämsta mamma =(
Vi överlevde utan att bli för osams men mitt samvete fick sej en rejäl kyss & i dag känner jag mej bara tom.
Har ingen lust med nånting.... Vi sitter å tittar på Nicke Nyfiken å myser, lagom aktivitet en gråtrist dag som denna.

Inga kommentarer: