2009/10/15

Kom igen!! ÖKA!!!!

Dagen började med att jag vaknade 07:20!!!! Snacka om att jag fick bråttom.
Efter halv 10 fikat började jag väl återfå mitt vanliga lugn, HATAR att försova mej.
Dagen har rullat på rätt bra, hämtade Nova på dagis, lämnade henne på Frösön få att stråla samman med tjejerna & åka till Stugun för ett boxpass.
Jag kan inte komma över hur galet roligt & jobbigt det är =)
Idag trackade Jonas (instruktören) mej lite:
- Du som är fotbollsproffs ska väl ha bättre fart på benen. Snabba knän va d.
- Bra Veronica, idag vrider du iaf på kroppen. Men hur vore det med lite kraft i slagen??
- Du har fått till tekniken men hemma har vi pensionärer som är snabbare än dej.
hahahahahahaha Tack för d!!!!!!!
Det är iaf så jäkla skönt & få slå & sparka ur sej ilska & frustration, är som en ny människa.
Nu ska jag hoppa in i duschen, ha d gott gott folk.
Puss & kram på er

1 kommentar:

Jessica sa...

hahahaha pensionärer snabbare än dig :p