2009/10/12

En kanon helg!!

I fredags hade dom planeringsdag på dagis så Peter hämtade Nova på dagis klockan 13 & va här hos oss med henne tills jag kom hem från jobbet.
Det hade gått jätte bra =) Han åt middag med oss & sen när vi skulle åka till Sollefteå blev hon skitförbannad på mej när jag skulle sätta fast henne i bilstolen: -PAPPA GÖRA!!!! hahahaha tror ni han blev liiiite mallig??
Väl uppe i Sollefteå blev det varmamackor & ett glas vin & en bastu, super skönt.

På lördag fm åkte jag & Nova ner på höstmarknaden, hittade lite smått & gott.
Halv 2 kom Magnus & hämtade mej & vi for till Östersund för att gå på Mustasch.
Käkade pizza & drack nån öl här innan Bengan kom & vi for till Mia på förfest.
Hade en super rolig kväll, blev lite väl knall men va fan, det är inte så ofta jag är ut & det kostar att ligga på topp =)
Tack Magnus, Magnus, Mia, Bengan, Anna & Kristian för en super rolig kväll.

På lördag fm åkte vi tillbaka till Sollefteå, kände mej rätt pigg men tog vägen förbi jobbet först & blåste i alkolåset för säkerhetsskull =)
Vid 3 tiden blev jag toktrött & mådde lite småtjyvens men det gick över med lite mat i magen & ett par muggar kaffe =)
Svängde in i Graninge på vägen hem & hämtade lite kläder till Nova & grattade Edvin som fyllde 2 år, Urban bara skratta åt mej när han såg hur pigg jag va *fnys*
Kom hem vid 20 tiden & Nova sov som en stock, underbara Petra kom & tog med Ragg på en kvällspromenad. Guld värt gumman!!

Gjorde en uppdatering på telefonen som under hela lördagen bara stängde av sej & hängde sej hela tiden, blev inge bättre av uppdateringen så idag va jag & lämna in den igen. SKIT GREJER!!!
Packade dagis & träningsväska sen krascha jag i säng. Totalt slut som artist, men som sagt det kostar att ligga på topp =)

Summan av helgen: Galet rolig i galet sällskap.

Inga kommentarer: