2009/07/11

Första semester dan

Efter jobbet i går for jag & lämnade Nova hos Farmor & Farfar sen ut till Orrviken på middag med fotbollslaget. Super god mat, dom hade fixat & donat bra våra lagledare =)
Vid halv 9 for jag tillbaka till stan & till Mia, vi satt & drack & surrade ett bra tag innan vi letade oss ut på stan.
Inte så mycket roligt folk ute men jag hade en super trevlig kväll, en perfekt start på semestern.

Lite små seg i morse men in på stan & shoppade kläder till Nova, bla en super cool jacka som hon total dissade =( & sen gick jag som vanligt bet på det jag skulle ha till mej själv. Hur jävla svårt ska det va & hitta en BH som sitter bra??
Hämtade Nova sen in på jobbet fixa med lite papper, ut till Orrviken & middag med Jocke, Sabina, Sonia, Sandra & barnen.
Nova blev tok förtjust i Sandras son Robin.
Sen åkte vi ner till sjön där Myran hade 40 års kalas, träffade massor av folk jag lärde känna när jag bodde där. Super skoj.

Imorgon åker vi till Hosjö & hälsar på Jenny, Magnus & Wille. Hoppas att det blir lika härligt väder som idag.
Sen i morgon kväll är det träning, jag HOPPAS att skadan har läkt ihop. Är så galet träningssugen nu.

Inga kommentarer: