2009/07/23

Konstig känsla

I dag när jag for hem lämnade jag Nova hos Mormor & Morfar, hon blev inte ledsen & det va skönt.
Vet att hon har det bra där men känns ändå lite jobbigt med en hel vecka.
Fast vi båda behöver nog det.... kanske.....
Hon sov rätt bra natten till idag iaf & det är ju skönt. Hon behöver det, jag hoppas att den där jäkla hostan försvinner snart. Annars måste jag ta kontakt med läkaren igen.
Ragg e piggare oxå, snart ätit klart medicinen. Ska ringa veterinären när hon e tillbaka från semestern & höra om det ska göras nån uppföljning på honom.
Sen måste jag byta vattenpump på bilen =( Crap!!! Den där bilen bara kostar mej en massa pengar.
Lär väl få en arbetsorder efter besiktningen oxå.....

I morgon öppnar stråket =) I´ll be there. Will you???

2 kommentarer:

jessica sa...

nej jag jobbar :( bara mån el tis jag kan gå ner

Petra sa...

No I wont. ;-)
Surt me bilen, den verkar dyr...