2009/07/21

Var är solen?

Jag bara undrar.....
Igår for jag, Mamma & Nova till Kramfors på Dollarstore & inhandlade lite gardiner & annat småkrafs =)
En trevlig dagstur som vi avslutade med en pizza innan vi for hem.
Nova har sovit skitdåligt i 3 veckor nu, inatt tog hon priset, hon vakna vid 22 & då gick jag & la mej för hon ville ligga i min säng sen höll hon på å bädda & snurra & sparka till 24, då fick hon sista varningen & jag la över henne i "sin" säng igen.
Hon somnade & sov i en halvtimma sen skulle hon över till mej *suck*
Va lagom mör i morse när hon vakna.
Vad beror det på att hon sover så dåligt? Nån som kan ge tips på vad jag kan försöka med?
Vi måste ju sova båda två.....
I dag kom min kusin Patrik med familj & hälsade på sen for jag, pappa & Nova ner till parken & kollade lite.
Där slöt vi upp med Malin & barnen, gick en sväng på stan innan vi for hem.
Felicia åkte med oss för hon ville leka med Nova, Malin & pojkarna kommer hit senare.
Nova tycker det är super skoj & få leka med sin kusiner.

1 kommentar:

Petra sa...

Det är ju himla mkt som händer med dem nu... Plus att ni har flyttat å dagis e inte på rätt ställe osv. Att hon sover dåligt är nog inte så konstigt. Men förstår att d e fruktansvärt, fruktansvärt jobbigt. Jag skulle bli ett monster ;-)