2009/07/31

I´m in love

with a fairytale.......

Så här skrev jag i januari:

"Samtidigt som det känns så super bra så är jag livrädd, tänk om han inte alls känner som jag??
Jag tror att han gör det, men jag vet ju inte hundra....
Fast det lär man väl aldrig göra & jag vet att det inte finns några garantier men jag hoppas, hoppas, hoppas att det här håller. Vill inte förlora honom, han är så himla underbar."


Kärlek.. Glädje.. Tårar.. Bråk.. Hopp.. Förtvivlan.. Halmstrån..

Eller som Shirley Clamp sjunger:

"det finns inga givna svar
bara det som nu står klart
allting har sin tid
allting har ett pris
det är över nu

det finns inga givna svar
spelar ingen roll vad som sas
det som en gång fanns
allt som en gång brann
det är över nu"


Bara att acceptera faktum LOVE HURTS
Livet går vidare....

2 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga sa...

Big hug, darling!

Magnus sa...

Kan bara instämma. Tur vi har varandra :) Kram