2009/07/30

i´m back ;-)

1½ timme tog det å få Nova att somna ikväll.
Det är JÄTTE spännande med en säng man kan kliva i & ur hur man vill & när man vill.
Hämta leksaker, bädda & flytta om i sängen, kasta bort hästen & tutten så man bara MÅSTE få kliva ur & hämta.
Hahahaha Ja ja hon gallskriker ju inte iaf, alltid något.

I dag tog jag & tvättade & städade på fm sen när Nova vaknade efter lunch for vi & handlade. Det va som lite eko i kylskåpet efter att vi inte varit hemma på 2 veckor.

Först va vi ju i Sollefteå & sen har jag bott hos Mia i stan från fredag förra veckan tills igår.
Jag har varit på stråket varje kväll sen i fredags, sliten?? javisst men jag har haft så galet roligt. Träffat så många roliga & trevliga människor =)
Hade några downstunder som det lätt kan bli när jag dricker *host*lite för mycket*host* men vad tusan, jag kom iaf fram till vissa saker & då kan det väl inte vara dåligt??
Är dock fortfarande inne på att det ska finnas alkolås på mobilen, vissa saker ska man inte ens försöka diskutera onykter. Mer detaljerat än så blir det inte.

Summan av kardemumman: 5 galna kvällar med glada (galna) vänner. Tack ALLA!!

For till Slandrom i eftermiddags & hälsade på & firade min guddotter som fyllde år tidigare i veckan. Så skoj att träffa dom, blir alldeles för sällan tyvärr men är alltid lika trevligt att ses.
Tror minsann att jag ska gå & knyta mej nu =)

5 kommentarer:

Petra sa...

Jobbigt med Nova, men antar att det är nyhetens behag... :-P

Som jag sa förut, vi gamla tanter ska ta det lugnt. ;-)
Men kan tänka mig att du har haft roligt. =)

Malin ~ Lillpiga sa...

Klackarna i taket för helskotta!! Nu är det nära att du är ett år äldre igen... ;)

Virre sa...

Äldre??? 23 är det väl i år oxå ;-)

Malin ~ Lillpiga sa...

23 för MIG ja, inte för dig. ;)

Virre sa...

24 okey då jag ger mej ;-)