2009/07/19

Skönt med semester


I morse?? kom mamma & väckte mej 10.40 & fråga om jag skulle följa med ner på stan & titta på broloppet. 10.50 for vi, snabba ryck. Vi såg bla Malin Everlöf som för övrigt vann damklassen. Sen gick vi ner i parken & såg målgången & när barnen sprang. Det va även 5 stationer med skytte, backhoppning, pillastning, spikslagning & råttspottning man fick prova på för att sen ev bli uttagen att utmana Helena Jonsson på. Va ju tvungen att testa =) Döm om min förvåning när dom drar mitt namn. Hahahaha Vi va 5 st som utmanade henne i varsin gren. Jag fick möta henne i råttspottning & vann, fick en signerad tröja innan tävlingen & en påse godis som pris hahahaha Ja kanske inte mycket å skryta med men roligt va det iaf. Vi såg prisutdelningen innan vi åkte hem. I em har vi inte gjort så mycket, va & hälsade på min moster Gudrun, Birger & kusin Jonas. Nu tittar vi på "boboppa"

2 kommentarer:

Petra sa...

Jaha där ser man... Sega råttor eller äkta? ;-)

Virre sa...

Sega tack å lov =)