2009/07/12

Muuuuuuuuu

Har haft en bra dag men har varit galet trött. Somnade skit sent, Nova vakna tidigt sen for vi till Hosjö.
Kollade när dom släppte ut kossor, kollade på hästarna & kaninerna, gungade & va ner till Hoviken & fikade. Super trevligt.
Hämtade upp Mia när vi kom till stan for upp till Torråsen käka middag, lämna Nova, skjutsa hem Mia sen till Orrviken å träna.
Det va jäkligt skönt å komma igång igen men lite jäkla surt att jag känner av skadan =( Kunde inte alls ta i som jag önskade. Fan oxå, hoppas att den läker ihop tills matcherna börjar för jag VÄGRAR stå på sidan.
En annan sak som suger är att mina så kallad lagkamrater inte hör av sej när dom inte kommer å tränar. Jag blir så förbannad, varför håller man på med en lagsport när man inte kan visa sina lagkamrater & tränaren den respekten????
Nu ska jag in & sjunga (hmmmmm) med Nova & försöka få henne å sova, sen blir det duschen & en film. Somnar säkert i soffan ikväll =)

Inga kommentarer: